Tisdags knas.

Hej!

Blogg.se har inte velat samarbetat varken på mobilen eller på datan.
Det har inte gått att lägga upp inlägg och inte bilder heller. Ledsen.
Igår hade jag håltimma i två timmar så jag, Hanna och Rebecka köpte en glass på Nytorget det var hur mysigt som helst! Efter skolan var jag och träna med Hanna, träffa Richard och sen på kvällen kom min nya säng. 
Det var sååå skönt att sova i den. Idag orka jag inte gå till skolan.
Jag var illamående på morgonen så jag gick och la mig igen och sen när jag vakna så var jag helt okej igen.
Måste varit för att jag sovit för lite eller typ mensvärk. Heheh..
 
 
Här är en bild på mig från igår morse i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0